Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

rolig fakta om one deriction

Av sara - 9 maj 2012 16:17

hej jag premierar på en tidning som heter julia i den står det ganska mycket om one derction så jag tänkte skriva lite fakta om dom på min blogg i min tidning står det frågor till one derction så jag skriver dom frågorna här och svaren  första frågan är :VAD HAR NI FÖR BAKRUNDS BILDER

louis svar : vilken bra fråga den har vi aldrig fått

niall svar : på min bakrundsbild står det " jag älskar att fisa"

harry svar :  för ett tag sen tog vi lite pressbilder på en strand och då var det nån som hade skrivit ONE DERCTION i sanden jag tog kort på det och nub har jag det som bakrunds bild                                                      liam svar : jag har en bild på min flikvän och jag som gör fula miner


zayn svar : jag har den bilden som man får när man köper datorn

louis svar : jag med 

fråga två : ÄR DET SVÅRT ATT INTE LÅTA BERÖMMELSEN STIGA ÖVER ER ?

louis svar : Det kanske skulle va svårt för en solarartist men vi är ju fem killar sån om en tycker att den är coolare en den andra så får den att göra med dom andra fyra

harrys svar : Vi är rätt bra på att plocka ner varanm på jorden. hehe!

HEJ DÅ FÖR IDAG   




















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 14 maj 2013 16:02

Bilderna som jag just la upp är lite fakta om Louis hoppas att ni gillar det ( det är från tidningen julia)...

Av sara - 17 mars 2013 16:34

Lite vår bilder t.e.x svanar och sol:-)

Av sara - 2 februari 2013 09:14

My Nails , olika designers som man kan ha på naglarna hihi

Av sara - 1 februari 2013 16:20

Hejsan förlåt att jag inte har skrivit på länge men nu har jag tänkt börja igen med att säga att harry i 1D fyller år idag och så. Hurra för harry hihi  det var allt jag ville skriva hej då                                                         ...

Av sara - 29 juni 2012 14:38


på you tub har jag sett en video när one direction är ett slag superhjältar den va ganska rolig och det finns faktiskt lite fakta i den den heter the adventurous adventures of one direction se den gärna här är en liten bild som förklar lite om den el...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards