Alla inlägg under maj 2012

Av sara - 21 maj 2012 17:34

hej det är jag igen för andra gången idag hehe det är bara så att jag hitta en bild på one derction målade och tänkte att det va en bra bild för min blogg så här är den assså dom är kanske lite guligare i verkligheten men ändå dom är söta faktiskt  

 

Av sara - 21 maj 2012 17:11

hallå ville bara säga hej jag har tråkigt igen det ända jag kan tänka på är att jag fyller år på onsdag och att vi ska ha släkt kalas på lördag ......eller jag tänker ju på one derction också undra hur harry skulle se ut i party hat ...........ja nu har ni sett det    

Av sara - 19 maj 2012 13:40

trala trala trala hej igen jag bara tränar lite sång hade tråkigt förstår ni och tänkte bara skriva nåt konstigt inlägg i dont know men i går va det kul för då hade jag kalas vi sov över och bada i yakutzi HURRA FÖR MIG     

Av sara - 11 maj 2012 15:34

hej idag ska jag inte prata om one derction utan om en hemsida som heter moviestarplanet (förkorning msp ) det är en hemsida som jag spelar och jag tycker den är rätt kul och ville bara tipsa om den kanske kommer ni gilla den eller kommer ni inte gö det. hej då för idag  

     

Av sara - 9 maj 2012 16:17

hej jag premierar på en tidning som heter julia i den står det ganska mycket om one derction så jag tänkte skriva lite fakta om dom på min blogg i min tidning står det frågor till one derction så jag skriver dom frågorna här och svaren  första frågan är :VAD HAR NI FÖR BAKRUNDS BILDER

louis svar : vilken bra fråga den har vi aldrig fått

niall svar : på min bakrundsbild står det " jag älskar att fisa"

harry svar :  för ett tag sen tog vi lite pressbilder på en strand och då var det nån som hade skrivit ONE DERCTION i sanden jag tog kort på det och nub har jag det som bakrunds bild                                                      liam svar : jag har en bild på min flikvän och jag som gör fula miner


zayn svar : jag har den bilden som man får när man köper datorn

louis svar : jag med 

fråga två : ÄR DET SVÅRT ATT INTE LÅTA BERÖMMELSEN STIGA ÖVER ER ?

louis svar : Det kanske skulle va svårt för en solarartist men vi är ju fem killar sån om en tycker att den är coolare en den andra så får den att göra med dom andra fyra

harrys svar : Vi är rätt bra på att plocka ner varanm på jorden. hehe!

HEJ DÅ FÖR IDAG   




















Av sara - 5 maj 2012 10:45

Heeeeej i love one direction och därför ska jag ha en blogg om dom förut tänkte jag att det skulle handla om moviestarplanet men jag ändra mig hihi  

 

VISST ÄR DOM SÖTA!!!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards